- skolan tar kol på en

Fyy, vill bara åka nu !! 8 dagar kvar, men känns som en evighet.
Har asmycket i skolan den här veckan...  hade det inte varit lov nästa vecka så hade jag inte varit levade så länge till...

Okej, min dag har varit tråkig och allmänt ointressan.. Va i skolan från 8 till 12 typ, men kändes som en pina :S Äcklig mat var det också. Kom hem å sov i 2 och en halv timme :S Sen one tree hill :) Fick börja med vårat np i svenska :S ska va inlämnat imorgon... sen fick jag plugga lite turism, ringmuren.. men nu känner jag att jag har gjort lite nytta iaf.

Nu ska jag gå ner å käka, vet inte vad det blir, hoppas på nått gott :P eller ja , det gör man väl alltid men.. :)

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback