- saknar :(

Hej halloj!

Idag vaknade jag hemma hos världens underbaraste människa! :) sen fick jag pallra mig ner till skolan.. hade np i svenska idag, muntligt. Usch å fy, men det gick väl bra... Sen gick jag och åt med mina käka klasskamrater, korvstroganoff :P Sen satt jag och sofia oss ner för att prata om våra enkäter som vi har gjort. Vi trodde inte att vi skulle komma nånstans, men vi fick ihop mycket bra saker :P sen kilade jag hemåt med madde :) det var trevligt, träffar inte henne så ofta :(
Sen kom jag hem och insåg att jag skulle behöve plugga, så det gjorde jag ett tag, men nu är jag trött på det ! ahah Jag gick ner och åt ist. :P Makaroner + sallad + varm grillsås :P det var faktiskt mumma :P så kollade jag på första avsnittet på Andra Avenyn, nån som förljer de ? va faktiskt gansaka bra, lite som orka orka :P

Snart ska jag på handboll :) eller ja , det är ju 2 timmar kvar men. ahha
saknar martin, jätte mycket !

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback