hej & välkommen till mitt liv

Jahopp ! Då har man skaffat sej en blogg då ! Det var nog på tiden... :P Här får ni väl reda på allt jag vill och gör !
Jag kan ju börja med att jag ska på kalas idag... till mina kusiner.. Min farbror fyller 40 å hans fru med å min kusse fyller 8 ! Å vet jag vad jag ska ha på mej eller ? nee, som vanligt !

Så äre ju långhelg nu ! faaan va gött... men jag har med mej skolan hem tror jag :S har huur mycket läxor som helst ! typ 4 prov nästa vecka.. men igår fick jag reda på att jag hade klarat G på mitt Matte omprov ! tjiiihooo !

Jag ska klippa mej snart... nån som vet nån snygg frisyr ? har funderat på lugg, men jag vet inte.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback